Obsługa klienta

Jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 dostępni przez
WhatsApp, e-mail i czat na żywo.

W święta państwowe nasz dział obsługi klienta jest nieczynny*

.

Często zadawane pytania

Czy masz skargę?

Jeśli masz skargę dotyczącą naszych produktów lub usług, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem WhatsApp lub klantenservice@partywinkel.nl. Je otrzymasz od nas merytoryczną odpowiedź w ciągu jednego dnia od otrzymania skargi. Nie jesteś zadowolony z rozpatrzenia Twojej skargi? Możesz również przesłać ją do Geschillencommissie Thuiswinkel lub do tej komisji rozjemczej za pośrednictwem Europejskiej Platformy ODR.

Czy mogę zwrócić produkt?

Bezpłatnie w ciągu 14 dni. Sprawdź, czy przedmiot i opakowanie są nadal w nowym stanie. Odzyskaj pieniądze natychmiast po przetworzeniu. Więcej informacji

Kiedy moja przesyłka zostanie dostarczona?

 

Opcja dostawy

  DPD   3-4 dni czas dostawy   19,95  
  DPD punkt odbioru   3-4 dni czas dostawy   15,00  

 

*Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie na czas. W rzadkich przypadkach dostawa może być opóźniona ze względu na okoliczności. Jesteśmy zamknięci w święta państwowe.

 

Śledzenie przesyłki

Zawsze otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o śledzeniu przesyłki i przewidywanej dacie dostawy. Status przesyłki można sprawdzić w dowolnym momencie.

 

Nie ma Cię w domu w momencie dostawy?

Nie ma problemu! Doręczyciel dostarczy przesyłkę do najbliższego punktu odbioru.

 

Paczka dostarczona do punktu odbioru

Paczka będzie przechowywana przez 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie zwrócone.

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta?
Załóż konto za darmo i ciesz się wieloma korzyściami.