Obsługa klienta
Jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 dostępni przez
WhatsApp, e-mail i czat na żywo.
W święta państwowe nasz dział obsługi klienta jest nieczynny*
Jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 dostępni przez
WhatsApp, e-mail i czat na żywo.
W święta państwowe nasz dział obsługi klienta jest nieczynny*
Jeśli masz skargę dotyczącą naszych produktów lub usług, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem WhatsApp lub klantenservice@partywinkel.nl. Je otrzymasz od nas merytoryczną odpowiedź w ciągu jednego dnia od otrzymania skargi. Nie jesteś zadowolony z rozpatrzenia Twojej skargi? Możesz również przesłać ją do Geschillencommissie Thuiswinkel lub do tej komisji rozjemczej za pośrednictwem Europejskiej Platformy ODR.
Bezpłatnie w ciągu 14 dni. Sprawdź, czy przedmiot i opakowanie są nadal w nowym stanie. Odzyskaj pieniądze natychmiast po przetworzeniu. Więcej informacji
DPD | 3-4 dni czas dostawy | 19,95 |
DPD punkt odbioru | 3-4 dni czas dostawy | 15,00 |
*Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie na czas. W rzadkich przypadkach dostawa może być opóźniona ze względu na okoliczności. Jesteśmy zamknięci w święta państwowe.
Zawsze otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o śledzeniu przesyłki i przewidywanej dacie dostawy. Status przesyłki można sprawdzić w dowolnym momencie.
Nie ma problemu! Doręczyciel dostarczy przesyłkę do najbliższego punktu odbioru.
Paczka będzie przechowywana przez 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie zwrócone.