Obsługa klienta

Jesteśmy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00 dostępni przez
WhatsApp, e-mail i czat na żywo.

W święta państwowe nasz dział obsługi klienta jest nieczynny*

.

Często zadawane pytania

Czy masz skargę?

Jeśli masz skargę dotyczącą naszych produktów lub usług, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem WhatsApp lub serwis@partywinkel.pl. Je otrzymasz od nas merytoryczną odpowiedź w ciągu jednego dnia od otrzymania skargi.

 

Opcja dostawy

  DPD   3-4 dni czas dostawy   19,95  
  DPD punkt odbioru   3-4 dni czas dostawy   15,00  

 

*Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczyć zamówienie na czas. W rzadkich przypadkach dostawa może być opóźniona ze względu na okoliczności. Jesteśmy zamknięci w święta państwowe.

 

Śledzenie przesyłki

Zawsze otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o śledzeniu przesyłki i przewidywanej dacie dostawy. Status przesyłki można sprawdzić w dowolnym momencie.

 

Nie ma Cię w domu w momencie dostawy?

Nie ma problemu! Doręczyciel dostarczy przesyłkę do najbliższego punktu odbioru.

 

Paczka dostarczona do punktu odbioru

Paczka będzie przechowywana przez 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie zwrócone.

Czy mogę zwrócić produkt?

Bezpłatnie w ciągu 14 dni. Sprawdź, czy przedmiot i opakowanie są nadal w nowym stanie. Odzyskaj pieniądze natychmiast po przetworzeniu. Więcej informacji

 

 


Ile kosztuje zwrot?

Za jedyne 15,00 możesz łatwo dokonać zwrotu za pośrednictwem naszego portalu zwrotów.

Jak działa zwrot?

Kliknij przycisk „Powrót” powyżej.

Ile czasu mam na zwrot towaru?

Termin zwrotu wynosi 30 dni od otrzymania zamówienia.

Jak długo trzeba czekać na zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu zwrotu wyślemy ci potwierdzenie pocztą elektroniczną. Twój zwrot zostanie przetworzony w ciągu 7 dni i zwrócony za pomocą użytej opcji płatności. Jeśli zwróciłeś całe zamówienie, zwrócimy również koszty wysyłki.

Czy wybrałeś opcję płatności z odroczonym terminem? W takim przypadku twój zestawienie płatności zostanie odpowiednio zmienione. Pamiętaj jednak, że zawsze musisz dokonać płatności w terminie, nawet jeśli zwróciłeś zamówienie.

Nie jesteś zadowolony lub otrzymałeś niewłaściwy produkt?

Zgłoś zwrot produktu za pośrednictwem naszego portalu zwrotów. Najszybszym sposobem na otrzymanie właściwego produktu jest bezpośrednie zamówienie nowego produktu.

Czy mogę wymienić produkt?

Zwróć produkt, który chcesz wymienić, zgodnie z naszą procedurą zwrotów i złóż nowe zamówienie na wybrany produkt.

Gwarancja

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie objęte są gwarancją ustawową. Gwarancja ustawowa oznacza, że produkt jest lub powinien działać zgodnie z tym, czego można od niego racjonalnie oczekiwać.

Prawo do odstąpienia od umowy

Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni bez podania przyczyny. Termin odstąpienia od umowy upływa po 30 dniach od dnia, w którym ty lub wskazana przez ciebie osoba trzecia, niebędąca przewoźnikiem, fizycznie wejdziecie w posiadanie towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o tym w sposób jednoznaczny (na przykład na piśmie, pocztą lub e-mailem). Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymasz zwrot wszystkich dokonanych dotychczas płatności, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem ewentualnych dodatkowych kosztów wynikających z wyboru innego sposobu dostawy niż najtańsza standardowa dostawa oferowana przez nas) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od powiadomienia nas o decyzji o odstąpieniu od umowy. Jeśli zwracasz tylko część zamówienia, koszty dostawy nie zostaną zwrócone. Zwrot kosztów nastąpi przy użyciu takich samych środków płatniczych, jakich użyłeś do pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym razie nie poniesiesz żadnych kosztów związanych z takim zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem kosztów do czasu otrzymania towarów lub do czasu wykazania przez ciebie, że towary zostały odesłane, w zależności od tego, która z tych dat jest wcześniejsza.

Należy niezwłocznie, ale w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o decyzji o odstąpieniu od umowy, odesłać lub przekazać nam towary. Termin jest zachowany, jeśli towary zostaną odesłane przed upływem 30 dni.

Nasz adres zwrotny
Partywinkel
Hoogendijk 2C
2952AE Alblasserdam
Holandia

Ponosisz odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości towarów wynikające z użytkowania towarów w sposób wykraczający poza to, co jest konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

Kiedy moja przesyłka zostanie dostarczona?

Jak złożyć zamówienie?

1. Znajdź żądany element imprezy i umieść go w koszyku, klikając pomarańczowy przycisk. Następnie kliknij "Kontynuuj zamawianie".

2. Zaloguj się na swoje konto lub kontynuuj bez zakładania konta. Podaj swoje dane i sprawdź je.

3. Wybierz preferowaną opcję wysyłki i płatności, a następnie sfinalizuj zamówienie, klikając przycisk "Do kasy".

 

Metody płatności

 

 Metoda płatności        Koszt       
 Przelewy 24      DARMOWY
 PayPal DARMOWY
 Klarna DARMOWY
 Mastercard / Visa / American Express DARMOWY
 Apple Pay DARMOWY

 

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?

Nie masz jeszcze konta?
Załóż konto za darmo i ciesz się wieloma korzyściami.